fredagen den trettonde

idag har de fredagen den trettonde, som enligt skrock betyder otursdagen. men de har inte varit någon speciell otursdag här inte.
skolan först, gjorde en veckouppgift till kursen. då man skulle kolla hur många procent som gick till boende, el, mat, telefon och övrigt av lönen inom sin familj. sen gick jag på musik fl, svarta tangenter. rätt komplicerat. efter lunch var jag på en fl i musik igen, men vi gick igenom gittaren. och då blev den först fl mycket lättare. på återsamlingen skulle vi redovisa en annan kursgrej i grupp med dom som man satt vid samma bord som. hatar dom vid mitt bord (utom olivia), så de gick inte så bra.
efter skolan åkte jag oc jessica till stan och kollade lite. köpte en lila tröja från gina för endast 75 kr. sen köpte jag lila nagellack och en parfym som luktade vanilj från h&m.
men nu är jag hemma och håller på att fixa naglarna såklart, ikväll ska jag titta på lets dance och äta grönsaksdipp, duktiga jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0