hoppning

skolan idag var rätt bra, har läst ut boken, som var jättebra. sen började jag skriva en bokanalys om den. sen var jag på musik och vi tränade lite formdelar.
efter skolan åkte jag och jessica till stallet. tog hand om bästa conman och fixade till honom. red lektion och vi hade hoppning, skulle igentligen välja sist. men dom såkallade dressyr"nördarna" fick lite special och fick dom snällaste hästarna. jag fick lollipop, han var duktig och de gick snaaabbt (a) vart lite osäker när han började stanna på slutet, men de gick bra och jag överlevde trottsallt :)

Kommentarer
Postat av: therese

jag tyckte det såg bar ut ;)<3

2009-02-12 @ 22:47:48
URL: http://lillalyckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0