ingen mobil

förlåt för dålig uppdatering, här kommer lite kort.
i tisdags var jag i skolan, såklart.. kom igång med svesnka, fick rätt mycket gjort. åkte till stallet och tog handom conman inna de var special. fick banjo, de gick ganska bra. han var duktig, bara jag som ska orka också.
idag har jag också varit i skolan, på morgonen jobbade jag bra med sv och eng. på em vart min mobil snodd på nått konstigt sätt, fattar inte hur/när/ var, men nu är den borta. den jäveln som tog den.. aja så de går inte att få tag på mig!
åkte till stallet sen, tog hand om conman och har kollat på massa roliga lektioner.
nu är jag jättetrött, kom hem sent från stallet igår, och idag, och sen imorgon..
och sist men inte mints, så grattis på födelsedagen josefin <3

Kommentarer
Postat av: therese

nej men jag undra om det var ngn ridlärrare som hade sagt ngt om den bilden, t.e.x sofia.

2009-02-05 @ 13:36:18
URL: http://lillalyckman.blogg.se/
Postat av: joss

tack Ronja <3

2009-02-05 @ 21:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0