lång stalldag

hejsan alla!
kom till stallet strax innan halv 10. då var de lastning på grönt kort kursen. men de var lätt och gick snabbt, symfo var snäll och alla hade nog gjort de förut. tog in conman vid tolv, och klockan ett så kollade jag på alla som var med på munkätattävlingen, och ja.. de var äckligt. haha. sen borstade jag på conman och gjorde iordning honom åt inger som skulle rida. medans hängde jag med alla sköna tjejer i stoora sadelkammaren väldigt länge. borstade lite snabbt igen när dom kommit tillbaka. fixade de sista till c och chillade med kelly tills mamma kom vid sex.
nu har jag precis ätit, och ska gå och duscha. andreas och ida har kommit och ska vara här hela helgen.
ikväll ska jag nog kolla på lets dance, (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0