lördag

nu har jag precis kommit hem från stallet.
kom dit vid halv tolv, och åt lunch nästan direkt. kollade lite på hoppningen och sen tog jag in conman. var lite med kära linn och sen borstade jag på conman. skulle gå promenad men vädret var inte så lockande, varför ska de snöa?! ist lyckas conman på nått sätt fastna i "knoppen" på riellas boxdörr och sliter sönder grimman, och de var väl tur att den gick sönder så han inte hade fått mer panik. men han fick två sår, ett på ögonlocket och ett över. men de var nog inte så farligt iaf och han var helt normal efter :)
men nu är jag hemma och ska snart äta, hoppas jag .. är döhungrig. ikväll ska jag kolla på melodifestivalen, fast de verkar inte vara några roliga och bra låtar med.


Kommentarer
Postat av: Alicia <3

så söt han är! :)) <3333

2009-03-03 @ 18:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0