lördag

hej. idag har jag varit i stallet hela dagen. har tagit hand om conman, fixade till honom. gick en promenad tsm jessica och cooper, conman var verkligen jättesnäll, sist jag gick med honom var han jobbig. de var skönt att solen sken också! Försökte fixa cnm man också, den är lite ojämnt men jag får fixa de imorgon.
anmälde mig till grönt kort kurs, sen "skrev jag upp mig" på sportlovsdressyren, betalade inte eftersom att de inte är säker att jag får vara med, men ska prata med bettan imorgon eller nått.
nu hemma har jag precis ätit och ska snart duscha.
ikväll blir de melodifestivalen och wallander med massa grönsaksdipp, gott alltså!


Kommentarer
Postat av: Maja

Vem ska du ha på sportlovs dressyren?:d

2009-02-21 @ 18:31:23
URL: http://typmmajas.blogg.se/
Postat av: therese

ha en trevlig kväll :)<3

2009-02-21 @ 20:43:14
URL: http://lillalyckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0