nya tygskor

hejsan, åkte somsagt till stallet idag också.
kom dit nångång innan tolv, då kom conman precis in från hagen. borstade av honom lite snabbt innan berit skulle rida. så jag kollade när hon red, sen skrittade jag av honom. sen har jag typ varit med sofi och josefin massor. sofi släppte jerry i ridhuset och sen efter så krattade dom hela ridhuset medans jag kollade på, bra gjort (; borstade och fixade de sista till conman innan jag åkte hem vid hem.
mormor kom och hämtade mig, jag berättade att jag vann igår. och hon fattar inte att tävlingen inte är speciellt seriös men hon vart typ jätteglad för min skull. så först frågade hon om jag ville ha en blomma (haha) men jag tackade nej. då frågade hon om jag ville ha nya skor, så why not? fast jag köpte bara ett par vanliga svarta tygskor, men jag behövde de också!
ska kolla lite på datan, sen ska jag duscha. ciao.
förresten, josefin om du ser dehär. skicka bilden på mej och banjo! :) skriv om du inte har min msn för jag vet inte om jag har din (;

Kommentarer
Postat av: therese

aha okej, kul :)<3

2009-02-25 @ 21:14:26
URL: http://lillalyckman.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej jag har inte din msn :/ <3 du hjälpte ju visst till lite grann och kratta :)

2009-02-25 @ 22:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0