nytt nummer

skolan idag var inte så jätteefektiv. jobba lite med eng och sv, sen har jag varit på idrott. de var inte kul, och läraren hatar mig, haha.
åkte till stallet efter med jessica, fick max av mamma också! bortstade på söthäst. red lektion, vi hade markarbete. jag valde först och tog nikita. ville känna mig säker, jag har faktiskt inte hoppat ett hinder sen specialavslutningen förra året. nikita var konstig, men hon hoppade alla små hinder och de är allt jag begär. nästa vecka är jag sist och vi har hoppnig, mkt lyckat.
aja, nu är jag hemma. har fixat så jag har ett nytt simkort nu, sen fick jag låna en mobil av madde. men jag har iaf nytt nummer, så alla måste skicka sitt nummer till mig. och jag kommer inte godkänna komentaren då (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0