pondus

skum rubrik, men gillar bara ordet
skolan idag fick jag inte mycket gjort. var bara på matte kp, sen hade jag ph. min lärare berättade att vi ska få bestämda platser imorgon. självklart ska jag ju sitta vid samma bord som en kille som jag hatar för att jag måste "lära mig att acceptera honom", aldrig säger jag bara!
iaf, sen jag kom hem från skolan har jag bara suttit här vid datan och kollat lite olika bloggar och lyssnat på juvlig norsk(haha) musik och de lär jag väl göra resten av kvällen också, låter de inte jättekul..?
mamma håller på att baka kakor, en viss sort som jag bara ääälskar.
ikväll 21.55 (?) ska jag iaf se på RAW comedy club, funfun!


Kommentarer
Postat av: Emma

svar: okej tack :)

2009-02-10 @ 09:04:36
URL: http://igminus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0