rubrik

idag kom jag till stallet vid kvart i tolv, gjorde iordning conman direkt och skrittade fram honom år berit. medans berit red på conman skrittade jag på riella, sen när hon ridit lite på conman fick jag trava av honom, sötis.
sen tog jag upp honom, smörjde tränset. gick och åt, sen borstade och fixade jag till conman. innan jag åkte hem anmälde jag linn till dressyren imorgon, sen frågade jag om jag fick vara med. och de fick jag så jag ska ha banjo :) jag vet att han brukar bli väldigt seg, men de är ju bra träning! jag blir alltid så nervös att glöma programet..
sen imorgon är de ju grönt kort kurs, sen måste jag ha tid till conman också!
ikväll ska jag bara vara hemma, och äta (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0