söndag


nu är jag hemma igen från stallet. jag och jessica vaknade rätt sent, sen missade vi bussen vi skulle ta så vi kom inte fram till stallet förns strax efter halv ett. men då borstade jag på conman, sen gick jag ner och kollade på km. klar man blir lite sugen på att vara med, och nästa gång ska jag de! sen fixade jag lite till conman innan jag åkte hem med jessica vid fyra.
ikväll är de beck, och sjävklart ska jag se på de! även om jag sett nästa alla filmer hundra gånger är dom lika bra, och vem älskar inte persbrant? (;


Kommentarer
Postat av: therese

ah jag får allt men får välja antingen vårjackan elr skinnjackan ;)

2009-02-08 @ 20:15:18
URL: http://lillalyckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0