trött på kyla nu

hej på er, nu är jag precis ätit mat.
skolan idag var bra, fick endel gjort. men orkar inte gå in på vad, känner iaf på mig hur stressat de kommer bli imorgon. har massa att göra för att nå veckans mål.
jag och jessica åkte iaf till stallet efter skolan, vi lifta med en taxi som vi fick skjuts med helt gratis. de går inte att beskriva situationen men de var kul! tog hand om conman och fixade till honom, han går fortfarande lindad. hoppas han blir bra, om han inte är de. <3
red lektion på kvällen, bettan var sjuk så vi hade linda e. dressyr och banjo idag också. de gick rätt bra! även fast vi red utan stigbyglar och med min dåliga balans blev de lite ostadigt ibland. känner att de blir bättre och bättre för varje gång. och jag lär mig nya saker hela tiden när jag rider honom. tydligen hade banjo snubblat och stog på "knäna"(?) lektionen innan, men jag tyckte inte han kändes konstigt så de var nog ingen fara.


finaste b <3, ursäkta min min.
(haha vad fult de låter med min min, men ni fattar?)


Kommentarer
Postat av: Kelly

Tack <3, va roligt att rida för Linda E och så missar jag det... :(



Bra att det gick bra för dig :)

2009-02-20 @ 11:02:54
URL: http://cerezas.blogg.se/
Postat av: Alicia <3

jag vill ha sommar nu!, nybygget 09, kmr bli bäst. :D

saknar dig, o älskar dej, <3



<33

2009-02-21 @ 14:50:51
Postat av: A

Haha, äre den som jag fotade xD?

2009-02-23 @ 20:58:58
URL: http://ahllex.blogg.se/
Postat av: A

Va busigt x)

2009-02-24 @ 10:56:33
URL: http://ahllex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0