torsdag

tjena där.
idag kom jag till stallet vid halv tolv, och gjorde ingenting fram tills klockan ett. då var de grönt kort kurs igen. vi gick igenom massa olika igen, men jag hänge med mera idag. imorgon ska vi iaf lasta.
efter kursen tog jag hand om conman, fixade till honom fram tills att de var dags att rida.
fick bästa banjo, och vi hade dressyr :) traven ibörjan kändes jättebra. men galoppen kändes helt katastrof, och efter de gick inget bra. fick lite ångets efter för att jag kände mig så dum mot honom. hoppas jag får honom på tisdag, känner verligen att jag behöver de efter idag. älskar iaf att rida den ponnyn, han är helt underbar!


Kommentarer
Postat av: A

Gu va fin han e på bilden :)

2009-02-27 @ 22:14:10
URL: http://ahllex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0