2008

tänkte sammanfatta lite av de hänt 2008. precis som jag såg att några andra bloggar också hade gjort, måste bara påpeka att de har varit ett helt sjukt år. både positivt och negativt.

+ alla få roliga dagar i skolan
- alla skoldagar och all skoltid jag har slösat bort på hockeykillarna
+ tjejerna i skolan, spec. jessica och olivia
+ tjejmiddag, firade jessicas och majas birthday
+/- "fest" med linn i fridhemsskolan, HAHA
- min fjortisperiod
- clinic med specialen, hade spirit. gick pinsamt dåligt.
- färgade håret brunt
+ alla ridlektioner som gått bra med spirit, nikita och banjo
- min rosa mobil gick sönder
+ majshowen på saga
- perioden när conman var jättetjurig :/
+ alla dagar i stallet med världens underbaraste sköthäst
+ alla dagar i stallet med tjejerna
+ grillkväll i slagsta med stalltjejerna
+ gamleby med skolan
- alla hästar som lämnat ridskolan för alltid
+ nybyggets ridläger, absolut! sötaste ponnyn arnie. även nya vänner!
+ skåne
+ öland
+ biltävlingar, rikitgt intressant och roligt
+ klippte lugg
+ bytte rum och målade de lila
- fick veta att love hade avlivats
- bästa bilen brann upp
+ födelsedag
+  julafton med jessica på kryssning
+ nyårsafton i söderhamn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0