cpmobil

hej everbody!
idag har jag inte gjort mkt i skolan, precis som tidigare dagar. vi ska iaf starta ett parti i kursen. fattar ingenting, men min grupp har iaf kommit på vad vårat parti ska heta. sen har alla vi tjejer planerat inför lördag, då ska vi fira jessicas, carros och veronikas födelsedag med en tjejmiddag, de blir nog kul!
efter skolan åkte jag och jessica till stallet, har tagit hand conman och fixat allt till honom <3
internet på min data är helt dött nu, de funkar inte alls. nu nu får jag sitta vid mammas data igen. och sen är min mobil cp, de går inte att skicka sms till nån. även fast jag har pengar, dom stannar bara i utkorgen. så om nån skickar sms kan jag inte svara, sjukt jobbigt! hata mobilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0