första dagen

idag var de första dagen i skolan, kul att träffa alla tjejer igen! men annars har dagen bara varit trist, de var ingen lugn dag, vi var tvunga att gå på två kp. men annars har vi inte gjort så mkt mera.. de är jättesvårt att komma igång att jobba igen efter lov. sen funkar ju de inte att logga in på datorerna för nånting är knas så man kan inte skriva ut några steg, sen klarar jag inte jobba utan min lärare, som just nu är utomlands. de är hon som peppar mig hela tiden!
efter skolan åkte jag och olivia med hem till jessica, där åt vi tårta som blev över från hennes födelsedag, gott!
nu ska jag gå. (gå vart? avsluta inlägget!)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, nu blrjar allvaret med skola och allt. Men det går fort, snart är det sommar igen! :)

2009-01-13 @ 10:01:58
URL: http://fashionbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0