fre-lör

förlåt för dålig uppdatering.
men i fredags åkte jag och mamma till skärholmen. köpte en svart kofta och två skärp från bikbok. och blå/vit randig tröja, en lila väska och ett par örhängen(inte dem jag velat ha tidigare) från h&m. bilder kommer nåndag. på kvällen kollade jag på lets dance, go laila!
idag lördag kom jag till stallet vid halv tio. kollade på vanessas lektion. fixade och tog thand lite om conman. jessica tog även lite kort på honom åt mig, men ljuset var inte så bra, men nån bild blev nog fin! har suttit i cafeterian med tjejerna länge. vi inte varför men de var bara så skönt att bara sitta där med dem. har kollat lite på hoppträningen också. åkte hem vid halv fem.
fick duscha och fxa mig snabbt, gick hem till jessica där jag fixade mig. fick även låna lite grejer av vanessa. vi skulle ha rocktema, jag kände mig som en emo. några var hippies och några var hipphopp. men de var kul iaf, vi åt god mat, och skrattade en hel del!
orkar inte gå in på så mycket detaljer, måste verkligen sova nu. ska vara i stallet senast halv tolv. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0