hemma

idag stannade jag hemma från skolan. jag kunde inte somna igår kväll/natt. senaste gången jag kollade hur mycket klockan var så var den halv fyra. så jag hade nog ändå inte orkat nånting i skolan.
men bara för att jag är hemma kan jag inte slappa, för nu har jag sovit ut. så nu ska jag plugga, ska göra en filmrecension till svenskan.
när mamma kommer hem från jobbet ska vi åka till skärholmen, jag vill titta på lite kläder. har forfarande lite pengar kvar på presenkortet från gina. och sen från bikbok som jag inte har handlat nånting från. jag är igentligen inte ute efter nånting speciellt, men de får bli de som finns (;
imorgon ska vi somsagt ha tjejmiddag, vi kommer ha rocktema och jag vet ungerfär vad jag ska ha på mig, igentligen ganska tråkiga kläder och de är inte specillt rockigt. men jag vet inte hur dom ser ut, nån som vet? och sen vill jag inte köpa kläder som jag säkert inte kommer använda igen, de är bara onödigt!
om jag hinner, ska jag fixa en till design, känner för att variera lite! puss

vad har jag på huvudet, hah?

Kommentarer
Postat av: c

du kan ju kladda ner hela ansiktet med lite vit å svart färg som kiss xD (alltså bandet^^)

2009-01-16 @ 17:21:25
URL: http://millathebest.blogg.se/
Postat av: vanessa

vill du att jag fixar ngt?

you know I hava laaaaager av sånna fula kläder! :O

2009-01-16 @ 18:44:06
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0