katastrof

först skolan, hade idrott och vi danseade oh susanna (?).
sen åkte jag och jess till stallet, tog hand om conman. <3
red lektion, fick banjo och vi hade dressyr. de gick rätt bra, kommer inte ihåg så mycket mer.
för nu till rubrikten, typ i slutet av lektionen vart hela ridhuset helt svart. först trodde jag de va nån som drev med oss och släkte lyset. sen visade de sig att de blivit strömavbrot. de var helt mörk, verkligen kolsvart i hela stallet.
jag tyckte de va jättelsäkigt, haha. så skulle vi in och lämna hästarna och ta av alla grejer. banjo vart helt stel och började gnägga i ridhuset, gulle! och alla stallen skulle fodras, vi skulle byta om och allting. hela himmlen hade tydligen blixtrat till och nån elstolpe hade tydlig börja brinna men när vi åkte hem så kom vattenfall så dom fixar förmodligen de nu. . men nu är jag äntligen hemma, ska äta och duscha.


Kommentarer
Postat av: Emma

Usch för läskigt mörker! Hoppas det blir ljusare nästa gång! :) Och hoppas du får en bra fredag!

2009-01-23 @ 02:42:35
URL: http://fashionbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0