liten söt ponny

hej!
idag i skolan ha jag jobbat lite med kurs, och sen varit på idrott. vi dansade nån ringdans som jag inte kommer ihåg namet på men de var kul. sen i slutet var de lite vals, dansade med bella. sen hände lite grejer, men jag nämer inget här!
sen hände inte så mycker mer.
jag och jessica åkte till stallet, tog hand om conman och fixade till honom. red lektion på kvällen. vi hade derssyr och jag valde banjo. ibörjan blev han ganska lång, men mot slutet gick de mycket bättre. och hans galopp, han är ju föööör söt!


ignorera min extremt hemska sits..

Kommentarer
Postat av: therese

vad gulliga ni är (a)<333

2009-01-30 @ 20:21:00
URL: http://lillalyckman.blogg.se/
Postat av: Alicia <3

gulliiga ((: <3

2009-02-03 @ 15:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0