lördag

jag har jättesvårt att komma på rubriker, därför blev lördag bra eftersom att de är lördag igag!
idag kom jag till stallet vid 10, kvar över valde vi. jag red ju somsagt ist för linn i min gamla grupp. jäklar vad småttingarna har bombat gruppen. aja, de fanns inga roliga hästar kvar när jag skulle välja så jag tog belle. ibörjan gick de inte bra, fick knappt nån galopp heller. men mot slutet vart traven bättre och hon började trava på ordentligt, så jag är nöjd. igentligen vet jag inte vad vi tränade på, vi hade inga övningar utan red bara runt där..
resten av dagen har jag bara fixat och tagit hand om conman, megamys <3
ikväll ska jag titta på körslaget, självklart håller jag på eriks kör!

belle till höger, nikita till vänster

Kommentarer
Postat av: v

ja faktiskt!

vi gjorde iiiinga övningar? :S

2009-01-10 @ 20:09:20
URL: http://vannu.blogg.se/
Postat av: jessica

Sv: ja visst gjorde dom! ;)<3

2009-01-11 @ 01:15:56
URL: http://jessicaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0