lyckad

denna dag har varit bra!
kom upp i tid så jag slapp springa till bussen. i skolan har de iofs inte hänt mycket, var på fl i en timme. sen har min lärare förklarat för mig och min kursgrupp så vi tror vi vet hur vi ska börja med uppdraget. efter lunch gjorde jag ingenting, kollade på hockeykillarna när dom dansade (idrott).
efter skolan hade jag utvecklingssamtal, de gick rätt bra. och denhär terminen blir nog inte riktigt lika stressig som förra var! iaf, mamma köpte mcdonalds till mig och jessica, sen slapp vi gå hela vägen till stallet!
där har jag tagit hand om söta conman, som såg lite rolig ut idag. han har blivit rakad, fast inte allt såklart. men jag tror inte dom var riktigt klara, eller jag hoppas dom inte var de! men annars har han varit myys.
red special på kvällen, vi fick vara i lilla idag för att beylie skulle gå med. men jag hade banjo. och de gick faktiskt bra. nog tack vara min vän sporren, men de behöve jag för mina ben klarar inte att driva själv. fick mer hjälp av bettan än vad jag brukar, så jag är jättenöjd med lilla hästen! :)


finfina polle, med sin gamla björnpäls

Kommentarer
Postat av: trogen banjo lover

Jag sa ju att du skulle komma på honom!!

det såg säkert jätte bra ut 8) <3

2009-01-21 @ 13:28:43
URL: http://josefineronquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0