made in sweden

hej alla söta männsikor!
idag har jag varit i skolan och min grupp jobbade med kurs på morgonen, de gick rätt bra. sen var jag på eng kp, och johanna kryssade för allt jag inte behövde göra eftersom att det var jättemycket på steget. efter lunch var de musik, jättekul! och läraren är jävligt ball!
efter skolan åkte jag och jessica till stallet, fixade allt till conman snabbt så vi kom hem rätt tidigt. han är bäst.
nu har jag precis ätiti, ska duscha när jag har kollat lite bloggar. men ikväll är de ju made in sweden, älskar de programet. och älskar andreas, laila och anders.


visst ser bilden målad ut? den är faktiskt
tagen med min superproffsiga gamla mobil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0