mer h&m problem


nu när jag skulle beställa visade de sig att grejerna inte kommer komma förns i februari, de känns onödigt att vänta så länge. jag kan ju lika gärna titta i andra affärer efter nått liknande. eller hur hade ni gjort? h&m hatar mig, haha!
nu sitter jag och äter nån konstig glass, typ som små godisbitar. men de var gott, känns som om jag alltid äter när jag bloggar (a)
klockan 20.00 ska jag se på grammis, bara för att e.m.d. är med, tycker att dom är jätte bra! så ni kan få se en video med deras bästa låt och däruppe en bild på crita när hon var jätteliten!

Kommentarer
Postat av: jessica

Sv: haha visst!

Nämen vilken otur du har ronja, haha! x)

2009-01-07 @ 19:46:54
URL: http://jessicaaz.blogg.se/
Postat av: v

oj, menade kvart över fyra :P

förresten så glöm inte att ta med min väska på lördag!

2009-01-08 @ 21:52:35
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0