skoldag

i skolan idag har jag haft musik fl. vi gick igenom en låts olika delar, faktsikt lite ballt. vi fick reda på lite grejer som jag faktiskt aldrig har tänkt på! sen var de svenska kp i nya gruppen, men de blir nog bra. efter lunch jobbade min grupp med kurs, de gick väl bra. vi har bara lite dålig "fantasi" så vi vet inte riktigt vad vi ska skriva, men saris hjälpte oss lite.
efter skolan stannade jag kvar i 45 min på matte, som jag igentligen ska göra varje vecka. de kan vara ganska bra för jag fick mycket gjort men jag kommer bara gå varannan för jag ljög lite om att jag red tidigt så isånnafall skulle jag missa ridningen.
efter skolan åkte jag och jessica till stallet, kom dig lite senare än vanligt. men jag hann fixa allt till conman. åkte hem vid sju typ.
de vart ett långt inlägg om skolan. men nu ska jag äta, sen fixa designen lite. kisses

Kommentarer
Postat av: isabel

jag vet sötaste du :]<3

2009-01-28 @ 16:58:20
URL: http://isabll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0