stan

jag och vanessa åkt till stan vid 11, mötte moa och viktoria där. kollade alla h&m, men de jag skrev att jag ville ha i inlägget under fanns inte i nån av affärerna.. damp.
vi gick till sergel för att kolla om de fanns nån bra film att se, vi bokade biljetter till "vi hade iallafall tur med vädret".
sen gick vi till max och åt, jävligt gott faktiskt. efter de gick vi och åkte skridskor i kungsträdgården, de va svårt ibörjan, men sen gick de bättre och jag ramla iaf inte!
sen sprang vi tillbaka till sergel frö att vi tog fel på tiden, men de var lugnt för den började lite senare än vi trodde, så vi köpte lite godis och satte oss i den lille biosalongen som var proppfull. jätteroligt film, skrattade enhel del. när bion var slut gick vi ut och de snöade. suck.
vi gick in på br leksaker och köpte en grej och lekte med alla leksaker. sen gick vi och tog lite kort på samma ställe som vi tog kort sist, och sen sa vi hejdå, jag köpte en varm choklad och vi tog tåget hem!

Kommentarer
Postat av: jessica

Sv: okej :)

haha ja, jag var ensam av skötarna :P<3

2009-01-06 @ 19:59:34
URL: http://jessicaaz.blogg.se/
Postat av: J

sv: tack, förresten vill du att jag ska länka dig i min blogg? :)

2009-01-06 @ 20:02:17
URL: http://dressage.blogg.se/
Postat av: Emma

Vill också se på den filmen ;) alla säger att den är jätte rolig :P

2009-01-07 @ 15:41:31
URL: http://igminus.blogg.se/
Postat av: ALICIA<3

Hade ni kuul ? :) <3333 ÄLSKARDEJ<3333333333

2009-01-09 @ 18:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0