tidsfördriv

nu är jag fixad och klar, dock har jag inte kläderna som jag ska ha ikväll på mig, eller allt förutom kjolen. de kanske blir några bilder som ni kan få se imorgon.
jag har ingentligen inget att skriva, jag fördriver bara tiden lite. snart åker jag och mamma och hämtar jessica och olivia, sen åker vi hem till amanda. jag tror nog inte de blir så sent ikväll för min del.
förresten kommer jag att missa körslaget ikväll, lite tråkigt eftersom att de är final. hoppas verkligen att erik vinner iaf, annars börjar jag gråta, inte riktigt.. men nästan iaf. om nån ska kolla på de kan väl den personen smsa om vem som vinner (;
imorgon ska jag till stallet och ta hand om conman. sen är helgen redan slut, de har gått otroligt fort. längtar inte tillbaka till skolan direkt. men jag längtar tills på tisdag då de är special, supertaggad! och när vi ändå pratar om längtar så längtar jag veeerkligen till sommaren!
de är inlägget tog 20 min att skriva, har jag skrivit något intressant? nej. men nu ska jag iaf åka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0