tredje

inlägget för dagen, men de är bara för att jag har tråkigt.
har kollat på lets dance och ätit grönsaksdipp. (duktig!) håller på laila bagge, de gjorde jag innan de hade börjat också. men nu efter tycker jag även att hon var riktigt duktig, härlig människa dedär!
och imorgon ska jag rida ist för linn i min gamla grupp, jag är överlycklig! de är bra att dom rider en senare tid så är man inte lika trött.
som ni kanske såg gjorde jag en video med conman(se nedanför), och samma här, bara för att jag hade tråkigt. och conman är ju så söt, de var rätt lätt att göra den. bara gå in på www.slide.com och sen står de nästan precis vad man ska göra.
nu måste jag verkligen duscha, har inte gjort de sen jag kom hem från stallet, fyfy.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: Jag åker dit den 24/2 så jäkla nice :)

2009-01-09 @ 23:02:07
URL: http://jeajny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0