två ridlektioner, trött

stallet hela dagen, åkte dit vid 12 med jessica. skönt med lite sovmorgon.
berit skulle precis rida conman, så jag kollade och sen skrittade jag av honom. sen har de inte hänt något speciellt, har fixat och borstat på honom!
sen på kvällen red jag ist för jennifer i jessicas grupp, och sen red jag i gruppen efter som jag nu har börjat i. vi hade dressyr och jag hade banjo båda lektionerna. första lektionen gick de helt okej, men andra lektionen vart nog båda vi väldigt trötta, fick rida med två spön för att få honom mer inramad eftersom att jag har så svaga ben så jag inte orkar rida. hur de var att rida i gruppen då, de var ganska svårt. de var hästar överallt så de var lite svårt att koncentrera sig på sig själv och hästen, utan man måste även hålla koll på alla andra. så var de inte riktigt i min gammla grupp men jag lär väl vänja mig vid det. men jag är nöjd med banjo, och de var ju jag som valde att rida två lektioner, samtidigt så har jag inte ridit på rätt länge.
nu ska jag duscha!

Kommentarer
Postat av: Sofi

haha, den gruppen har alltid varit värst ^^ <3

2009-01-09 @ 19:29:46
URL: http://spliffi.blgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0