världens bästa

dagen har tillbringats i stallet men världens bästa häst och världens bästa tjejer!
kollade när inger red conman, sen har jag frusit, och sen fixat och borstat på honom. vart lite stressad när jag skulle borsta för att mamma ringde och sa att hon skulle komma.
nu ska jag fortsätta äta min pizza, sen se om jag lyckas komma in på h&m's sida och beställa hem ett par örhängen och skorna. skulle göra de igår, men självklart funkar inte sidan då, så typiskt!
förresten så skrev jag ju igår att jag hade besöksrekord, men kvällen var ju inte slut och innan de blev nästa dag så hade jag 79 besökare, nytt besöksrekord igen! (;


Kommentarer
Postat av: jessica

ja speciellt när vi värmde varandras fötter, haha! x)

2009-01-07 @ 19:34:39
URL: http://jessicaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0