tysslinge

Har nu varit och titttat i stallet där jag kommer tillbringa väldigt mycket tid i framöver.
Tog bussen hem till Vanessa och därifrån tog vi moppen till stallet. Stallet heter Östergården med det ligger i Tysslinge, så jag kommer nog säga Tysslinge! Där träffade vi Eva som äger stallet och hon berättade lite och visade oss runt.
Det roliga är att jag varit där förut, jag var där och provred en av hennes ponnysar. Det var då jag ramlade av, remember? haha ssch! Det tänker jag inte nämna för hon kommer inte ihåg mig sen de. Men iaf, jag har ändrat åsikter nu. Hon var mycket trevligare och allt känns bra, ridbanan var mycket större än vad jag mindes och det kommer gå att rida där under hela vintern! Arnie har fått plats i ponnystallet (det finns två till stall), det är litet men jättemysigt. det var också bra att det fanns en transport som man fick låna när man ville. great!
skulle igentligen åkt till loppisen efter men jag pallade inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0