baby, you could have whatever you like

hello everbody.
idag sov jag länge eftersom att de blev rätt sent igår. andreas om dom kom hem vid fem tror jag.
vi har iaf inte gjort så mycket. vi var hemma hos några och lastade ut bilen från trailen eftersom att dom varit och tävlat i helgen. tror jag ska flytta hem till dom (a) såå lyxigt!
sen åkte jag med mamma och handlade, köpte en ny parfym och ett midjeskärp till mig. och ja, hårspännen och gardiner också (;
nu ska jag inte gör nånting, kanske hjälpa mamma att steka köttfärs. haha

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej :)

Jag är malin du vet som jobba på ditt läger som du va på iår, och jag undrar om du har typ bilddagboken eller msn? :)

2009-07-15 @ 17:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0