11 juni

hejsan. skolan idag var tråkig, vi var på moderna museet. och de var inte kul på nått sätt, fick se några vääldigt äckliga bilder..
åkte till stallet med jessica efter. satt ute och bara pratade massa innan jag borstade lite på conman. sen var de dags att rida. banjo gick inte med, ville verkligen ha lilla snuffe sista gången. men fick bönan, först red vi till torpet och han var jobbig. sen bytte jag med jejja så jag fick sheila och jag och jessica red iväg. hade typ tempo. och de var skitkul, de gick så jäävla snabbt! vi red snabbast på tiden 6:15.
fixa lite till conman innan vi åkte hem.
och imorgon är de skolavslutning, fyfan vad härligt! men den bästa johnny ska sluta, kommer bli hemskt att säga bye till honom. åh.. har endel saker som jag måste fixa till imorgon nu, håll tummarna för att vädret blir bra.

Kommentarer
Postat av: olivia

moderna museet ronja! ;d

2009-06-11 @ 22:05:23
Postat av: Anonym

träffade ni stina i skogen?

2009-06-11 @ 22:25:10
URL: http://millathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0