hej sommar

hej alla.
idag var de första dagen som jag sov ut ordentligt sen sommarlovet började, och skönt vare. fast igentligen gillar jag inte att sova för länge, känns som att man har sovit bort hela dagen då.
aja, gick iaf en promenad med crita i en timme. vi gick förbi mölle så hon fick bada, she's love it! de var skönt att komma ut och röra på sig nu när de är så härligt väder, annars hade jag bara suttit här inne vid datan. som jag säkert kommer göra resten av dagen. även fast de är skönt att ha sommarlov blir de ibland långtråkigt, iaf för mig som inte har nånting att göra nu..
nu ska jag iaf göra ett steg i svenska, tyvärr måste man plugga på loven om man inte gör de i skolan.. haha nä, men jag behöver plugga för att jag inte ska ha lika mycket att göra sen när vi börjar igen.
förresten ska jag nog prata med pappa om jag kan få jobba hos honom så man kan tjäna lite pengar. det behöver jag!
och för er som undrar så måste jag köpa nya ballerinaskor, har ett par så är jättefina. men så fort jag använder dom för jag amazingsår och blåsor, trots att jag använder big plåster.
oj vilket rörigt inlägg, see you later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0