i <3 best hest

hejsan. kom till stallet vid halv tio. borstade lite snabbt på conman innan berit skulle sitta upp och rida ner  till vallen. han reagerade inte så mycket på allt som hände runt omkring. han var iaf duktig, sen är de alltid smågrejer som kan bli bättre! dom kom iaf tre på 68 p, jättekul att dom vart placerade! finaste häst. efter fixade jag massa till honom innan jag sa hejdå och åkte hem vid fyra. fick en känsla att jag inte kommer se honom på länge även fast de bara är en vecka, bästa <3
åkte direkt till mormor och morfar och hade litet släktkalas för mormor som fyller år, på måndag. alltid trevligt. :)
nu ska jag packa tills imorgon, jag har inte änns börjat. känns helt overkligt att vi åker imorgon, men jag hinner nog blogga innan jag åker. och sen kommer jag ha datan med mig = uppdatering.
hörs imorgon, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0