min kära vän kungen

jamen tjeeenare.
skolan idag har varit bra, ha inte fått/ haft så mycket att göra. jag och jessica, eller mest jessica hade kul med jespers tigerbalsam. fick hela skolan att gråta (näästan iaf). sen gick vi lite tidigare, fick skjuts av tompa till tumba på moppen, snäll grabb där!
följde med jessica till tandläkaren, och sen såg vi kungen och drottningen genom fönstret!! ingen kommer tro mig, men dom har varit på besök i salem och helt seriöst såg vi dom(jessica har bildbevis), riktigt ballt ju ;o
sen åkte jag till skärholmen en stund med mamma och kollade lite, hittade bara ett helt vanligt linne och en tubtop, aja, nu ska jag äta..

Kommentarer
Postat av: madde

tubtop :)

2009-06-02 @ 22:15:27
URL: http://madelue.blogg.se/
Postat av: camilla

sv: haha okej :P färgen är fin :)

ja, jag hade tänkt det iaf ;)

2009-06-03 @ 20:16:19
URL: http://millathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0