NYBYGGETS RIDLÄGER!

idag gäller det, idag vid tolv åker vi! fyfan vad de ska bli kul. vad härligt och komma tillbaka dit igen, de var ju ett helt år sedan sist. kul att träffa tjejerna igen, och kul att träffa underbara arnie och såklart staffan.
packade till ett inatt och jag har en känsla av att jag inte får plats med allt, jag fattar inte varför de är så svårt att packa lite?
somsagt ska jag försöka få ner datan, hur de nu ska gå..? men de beteyder ju uppdatering varje dag, blir nog på kvällen när vi ska sova tror jag.
jag har blivit sjuk också. lite jobbigt men jag hade inte tänkt att skita i bygget för de (;
håller tummarna för conman också, som förmodligen redan har tävlat. uppdaterar mer om de ikväll, tror jag. hejdå bästa människor.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Snart! :)

2009-06-14 @ 12:07:25
URL: http://www.vickks.bilddagboken.se
Postat av: camilla

vad rolig du är som tar med datorn! :P

2009-06-14 @ 21:56:53
URL: http://millathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0