sista natten

hejdär!
somvanligt har de varit en super dag. på morgonen hoppade jag faktiskt bana. de gick vääldigt fort, men de gick väldigt bra också. innan och lite efter lunch var de ryckttävling och prestentation av sin häst. andra passet red vi barbacka, de var jättekul!
efter middagen spelade vi upp våra pjäser, min grupp hade den stora stygga vargen och dom tre små grisarna, jag gjorde rollen som hus. direkt efter var de prisutdelning, jag vann rycktävlingen och min grupp vann somsagt fem kampen. sen lekte vi en lek som heter hubbabubba, så jävla kul lek!
på kvällen var de spökhistorier, lyssnade lite ibörjan men gick senare eftersom att jag har hört dem tidigare och sen visste jag vem som skulle komma fram där helt plötsligt, gick och körde några lekar med några andra, haha.
idag (de är ju fredag nu ;b) åker vi hem, fyfan vad de ska bli tråkligt, har haft de så jävla underbart. och kommer sakna allt så jävla mycket. men nu ska jag inte tänkta på sånt.. måste sova nu. skriver när jag kommer hem imorgon. puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

du tränar ju så mkt att borsta på conman, ¨så inte konstigt att du vann tykttävlingen (a) xD

grattis iaf :D

2009-06-19 @ 20:01:11
URL: http://millathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0