måndag

jag fattar inte vad som har hänt mig, har försovit mig eller missat bussen nästan varje dag på senaste tiden. idag missade jag bussen. på fm i skolan gjorde vi ingenting. sen åt vi lunch och efter de gick vi till tumba och tog tåget in mot stan. vi skulle ha tipspromenad. och ja, dålig på kartan är de säkert att våran skola är. för ingen hittade speciellt bra. vi gick runt där som dumma turister. efter att hittat några stationer gav vi upp och skulle hitta tillbaka till lärarna där vi skulle samlas igen, men dit hittade vi inte heller. så vi sket i allt och jag tog tåget hem med the grabbs.
här hemma råkade jag somna när jag kollade på tv, fyfan vad jag är trött nu.
nyss lyssnade jag på big brother låten mediahora, är de nån mer som kommer ihåg den? får upp massa minnen när jag hör den. den sjöngs i bbhuset 2000, tänkt att jag var 6 år då, och kollade på bb :o haha. de är ett program som verkligen borde komma tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0