sommarens höjdpunkt är slut

nu är man hemma igen efter en helt underbar vecka på nybygget. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men kan ju berätta vad vi har gjort idag.
vi samlades som vanligt på morgonen, staffan berättade en grej som jag ska fundera på riktigt ordentligt. sen tränade vi på kadriljen som skulle vara som avslutning. jag och arnie red i täten med moa och iddy. de gick superbra på både träningen och uppvisningen, fina arnie <3
sen fick vi diplom och vi ställde in hästarna och borsta av dom. vi packade de sista, sa hejdå till alla underbara människor och sen åkte vi hem. det är helt otroligt vad det är jobbigt att lämna allt sådär utan att gråta floder.
vill säga tack till staffan och åsa, ledarna elsa, emma och malin, alla tjejer + bob och sist men inte minst min fina arnie. jag älskar er och kommer sakna er otroligt mycket.
förresten är de ju midsommar, men jag ska inte "fira" det, är inte på humör.
nu ska jag torka tårarna och äta mat. vi hörs kanske sen.
bilder kommer, men de kan ta tid eftersom att alla bilder är tagna med vanessas kamera och hon åker bort direkt och kommer hem nångång nästa vecka tror jag. om de kommer upp några fler från idag på byggets hemsida kan jag lägga ut dom här.

Kommentarer
Postat av: alicia <3

omg, vad kul dt har vart! :')

kommer sakna allt så mkt :')<3

ett minne för livet <3

saknar dej, hoppas att vi kan träffas innan nästa ridläger ((:

puss <3333

2009-06-19 @ 17:12:40
Postat av: Viktoria

saknar dig ronja <3

2009-06-19 @ 19:00:21
URL: http://www.vickks.bilddagboken.se
Postat av: jessica

tårarna ?

2009-06-21 @ 14:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0