vi är framme!

äntligen är vi tillbaka till världensw härligaste plats. när vi kom hit sprang jag direkt till arnie, började gråta då. sötnosen! kul att att staffan och åsa kommer ihåg oss också. somsagt, staffan tyckte att jag passade bra på arnie och frågade om jag ville ha honom igen. självklart ville jag de! så jag fick min älskade ponnie :D:D vi har ridit ett pass idag, arnie har blivit mycket lungare och stadigare, jättekul! nu sitter jag och vanessa i våran stuga tsm med viktoria, alicia och moa. vi ska snart sova.
idag hade conman var duktig, han gillade inte vädret och att bli blöt om fötterna. vart ingen placering men fick 61 p, bäst i mina ögon.
skriver mer imorgon kväll, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0