final

hejsan.
idag har jag varit i stallet. kom dit vid hlav elva, och klockan tolv var de grönt kort kurs. nu är de bestämmt att vi gör provet om två veckor, känns inte så lockande. tog hand om conman efter och gick en promenad. linn följde med :) fast conman var jättejobbig, han stannar hela tiden, blir rädd för allt osv. nästa gång går jag tsm med en annan häst, conman håller sig mycket lugnare då.
åkte hem vid halv sex(?). nu har jag precis ätit och klockan åtta ska jag precis som många andra svenskar kolla på melodifestivalen!
jag är verkligen inte ett dugg taggad inför imorgon, ser framför mig hur segt de kommer gå. för de första kommer banjo gå lektion innan och sen kommer jag inte få ha nått spö, och de är jag beronde av.. sen rider jag säkert fel också. posetiv inställning här asså (;

Kommentarer
Postat av: camilla

jag tror att du och din plutt kommer att vinna imorron iaf, för det är bara småbarn med annars och banjo charmar alla domare :P

lycka till :)

2009-03-14 @ 19:28:19
URL: http://millathebest.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Vad är det du ska göra med banjo imorgon, dressyrtävling? ^.^

2009-03-14 @ 19:46:26
URL: http://dressage.blogg.se/
Postat av: Alicia <3

lycka till! :)<3

2009-03-22 @ 19:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0