fredag

hejsan. kom precis hem, eller jag har hunnit äta.
skolan idag var väl bra, jag visste att jag inte skulle hinna med allt. så jag jobbade kurs hela dagen, men jag är ändå inte riktigt klar. jag var klar först, men sen på återsamlingen kollade jag hur en kille i klassen hade gjort sitt uppdrag så jag ångrade mig och fixar de i helgen (a) har massa andra läxor som jag också måste göra i helgen..
iaf, åkte till stallet efter skolan med jessica. tog hand om conman och kollade när inger red.
sen åkte jag med berit och riella till farsta på tävling. berit var inte så nöjd men jag tyckte att de såg bra ut. eftersom att sista starten skulle vara kvart i tio så åkte vi hem till stallet, sen skulle berit åka tillbaka. förmodligen vart hon placerad iaf. men de var kul!
nu ska jag se sista biten av lets dance,  hinner ju se vem som åker ut. godnatt sålänge

Kommentarer
Postat av: Alicia <3

saknar dej. <3, sommaren 09, kmr blii bääst! :D<33

2009-03-09 @ 18:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0