hej munken

skolan idag har varit bra. har jobbat med kurs och lite engelska. imorgon kommer bli en riktigt stressig dag i skolan, och jag komer säkert inte hinna med allt som skulle behövas göra.
åkte iaf till stallet efter skolan. har tagit hand om conman. och ridit lektion. red rocky, kul att prova nån som jag aldrig har ridit tidigare och kul att han börjar komma igång igen, hoppas han får ett bra hem i framtiden. igentligen gick de inte så bra, men ibland glömde jag bort att han inte har gått så mycket på senaste så jag är nöjd!


Kommentarer
Postat av: josefin

SV: Tack, skönt att höra men jag hoppas det löser sig nu :) <3

2009-03-06 @ 19:47:32
Postat av: Jasmin

Är han till salu?

2009-03-08 @ 16:11:54
URL: http://dressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0