ons-tors

jag somnade nästan direkt när jag kom hem igår och de var därför jag inte skrev nånting. men var iaf och bowlade med skolan, de var kul och jag vann! åkte till stallet efter, tog hand om conman och var kvar riktigt sent.

idag har jag varit ledig, eller haft hemstudiedag. åkte såklart till stallet. har tagit hand om conman, fick rida lite på honom efter att berit hade ridit. sen har jag ridit lektion, fick banjo och vi hade markarbete. de känns som om de var länge sedan! han var duktigt men jag var så trött så jag orkade inte riktigt.
nu sitter jag här och äter, har snart drukit fyra glas juice, så gott! måste verkligen plugga nu, men de är lätt. sen ska jag duscha och sooooova.
jag skulle behöva sova riktigt länge, min kropp orkar inte riktigt med lika mycket som min hjärna vill. för jag är jävligt trött.
haha, nog pratat om hur trött jag är..
puss

Kommentarer
Postat av: camilla

gick det bra att rida conman? =)

2009-03-12 @ 22:17:42
URL: http://millathebest.blogg.se/
Postat av: camilla

sv: pga en sak som jag fick veta

2009-03-12 @ 23:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0