pågång

skolan idag har varit bra. har kommit igång med matten och har redan gjort klart uppgifterna vi fick idag tills nästa vecka, skönt! gick till jessicas fadder på ås, dom är iaf roligare än min! men jag var tvungen att stanna kvar en timme.
när jag kom hem kollade jag på romeo och julia, de är till ett svenska steg. den var urtråkig, sen somnade jag en stund. och på slutet spolade jag igenom hela.. och nu pluggar jag med engelska. jag är peppad, måste fan börja plugga bättre i skolan. och yes, jag är pågång.
nu måste jag fortsätta!
puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Vet inte riktigt. Eller det kanske blev en eller två som var någorlunda bra, men dom flesta blev väldigt suddiga

2009-03-16 @ 20:56:11
URL: http://jaapp.blogg.se/
Postat av: camilla

...romeo och julia... tråkigt...

2009-03-16 @ 21:11:07
Postat av: Ida

Sv: Jo det kan jag göra :) Adda mig på msn ;)

2009-03-17 @ 21:41:45
URL: http://jaapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0