tvkväll

hejsan alla där ute.
idag var min lärare sjuk, och de var bra. för de första kan jag göra klart läxorna jag inte hann i helgen idag och sen så slapp vi ha ph-samtal! jag har inte fått så mycket gjort idag men var på matten och läst lite i min bok.
efter skolan var de hockeybockey match mellan innebandy och hockey klassen. ganska oseriöst men jag, jessica och olivia fick sitta i h's bås ist för på läktarn och de var kul. vi var ganska ensamma om att hålla på h men självklart vann dom!
snart ska jag sätta igång med att plugga! måste bara påminna om att de är säsongstarr för spårlöst ikväll, de programmet gör att jag alltid (oftas) får tårar i ögonen. sen är de ju raw och project runway, samtidigt också. suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0