ska till skärholmen sen

god morgon alla människor!
idag fick jag inte åka till stallet och de är sånnhär dagar jag försår hur mycket de betyder för mig. jag skulle verkligen inte klara mig utan brs. jag är hellre i stallet än att vara med ute kompisar, vara i stan mm. och de är inte direkt så att jag lider för de, mina vänner är i stallet och de trivs jag med!
men tillbaka till saken, jag ska åka till skärholmen med mamma sen. har fortfarande bara presentkort på bikbok. jag såg att de kommit upp lite nya saker på deras hemsida. så man får hoppas att man hittar nånting, jag blir inte förvånad om jag inte hittar nått, för så brukar de vara.



Kommentarer
Postat av: vanessa

det första stycket av texten var fan bra, seriöst! ;)<3

2009-03-01 @ 18:55:28
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0