smoothie

idag hittade jag faktiskt lite saker inne på bikbok. köpte först dendär skjortan (fjärde bilden nedanför) fast på mig satt den nästan som en klänning, den kostade 300 kr. sen köpte jag en turkos tjocktröja, inte som en vanlig men vet inte hur jag ska förklara hur den ser ut, den kostade 200 kr. och sist köpte jag en jeansjacka för endast 200 kr (300 rabatt), jag måste sy in den och sätta dit en knapp, men den var jättesöt!
när vi varit i skhlm åkte vi till maxi och handlade, jag köpte även två böcker. en heter "när ingen annan ser" och handlar om en liten pojke som blir sexuellt utnyttjad av sin pappa i tio år. en skakande berättelse om hur han tar tillbaka makten över sitt liv. den andra bocken heter "jag dödade mitt barn" och handlar om en kvinna som får veta att hon är gravid, samtidigt blir hon extrem deprimerad. en dag skjuter hon sin sex månade gammla son och sig själv. hon överlever men barnet dör. i boken berättar hon själv vad som igentligen hände. båda böckerna är sanna historier.
mycker om böckerna, ikväll ska jag kolla på beck såklart. och till de ska jag dricka smoothie. vi har skaffat en mixer så jag kan göra egen. jag har redan min favorit, de är ju jordgubbar i. fast jag har ju bara provat den, haha. men de är ju gott och rätt nyttigt!
nu; herre på täppan (nej inte den inspelningen vi var och såg) och plugga samtidigt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0