funktionär

idag kom jag till stallet innan tolv, tog in conman och borstade en stund. sedan gick jag och jessica till vallen, där stog vi på banan resten av dagen, när tävlingarna var slut plockade vi undan allt och gick tillbaka till stallet.
då kollade jag när conman hoppade en stund och sen gick jag upp och mockade och fixade. vi åkte hem nångång efter åtta.
har precis ätit och duschat, ska nog sova snart så jag orkar upp till skolan imorgon. har en viktigt vecka framför mig, betygen sätts på torsdag.. sen är de lungt med skolan ända fram till skolavslutningen. men de kommer också bli en rolig vecka, special på tisdag, ridning på torsdag. de var länge sedan jag red nu. sen på fredag tar jerry studenten, och på lördag ska conman tävla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0